tisdag 28 maj 2013

HUR SKA JAG FÅ DEJ ATT FÖRSTÅ?

Dagen började bra och slutade mindre bra, fast nu är det rätt bra igen!

Skoldagen har vart ungefär som vanligt, kost och hälsa-lektionen var den sista så vi tävlade lite och mitt lag förlorade så vi fick ingen glas, men vi överlevde.
Sen hade treorna på skolan markerad så alla var utklädda och jätte fina. En grej som aknske inte va så smart va att "jägarna" hade med som vattenpistoler och sprutade ner alla samt kastade vattenballonger lite över allt. Städerskorna fick i alla fall något att göra! :)

Sen när jag skulle hem började det jobbiga. Bussen som skulle gå 15.25 kom aldrig så fick gå in till skolan igen för att vänta på 16.35-bussen och när jag satt där inne fick jag se världens fräckaste blixt och sen då jag gick ut kom världens regnoväder och jag fick stå under ett tak en stund innan jag kunde ta mig till bussen, och nu är ja hemma och har duschat och ätit.

Imorgon är det bal för 3orna, sjukt kul kommer det bli bara solen är på vår sida!
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar