onsdag 5 juni 2013

SOMMARLOV

6.15-klockan ringde och 20 min senare var jag uppe, tröttare än någonsin
7.17-satte mig på bussen till skolan för sista gången denna termin
8.00-kom till skolan
8.30-estet 1 & 2 sjöng, spelade och dansade, mycket begåvade människor
9.00-popcorn, vindruvor, bildspel och musicquiz i klassrummet
9.30-vi fick höra de ord vi alla väntat på: NU HAR NI SOMMARLOV, HA DET BRA!!

Min buss hem gick vid 11.15, sen såklart mitt i det fina vädret skulle det börja regna precis då ja skulle cykla hem men det kom tack & lov bara lite droppar.
Väl hemma käkade ja lite och njöt av tanken att ja faktiskt har sommarlov, mitt sista sommarlov.

Nu kan jag äntligen sluta tänka på skola, läxor och prov. Ja får istället sova länge, sola, bada, äta massa glass, cykla, fiska, umgås med vänner, tälta, fota, gå barfota, va uppe sent och massa bra grejer.
Men det hela lär nog sluta med att jag kommer längta tillbaka till skolan-som alltid men det är ju bara 11 veckor kvar ;)

Ikväll ska jag och Linnea till Mingla i Mark som liksom alla andra som slutat skolan. Ja hoppas på sol, bra stämning och sen kommer även Norlie & kkv dit och sjunger en liten trudelutt så det blir väl bra!
Hare fett bäst! :


Bilder från förra årets mingla då dead by april va där. Även ikväll får nog kameran hänga mä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar