tisdag 2 juli 2013

HALVA TVÅTUSENTRETTON


Den första januari öppnade torestorps pizzeria igen och om jag inte minns fel vra vi där den 3e och smakade!



I februari drack jag mer te än vad jag någonsin gjort innan. Hittade även denna favoriten-gamla söder!

Påsken var ju i mars i år så då var det ankracet-och näcken va där...


I april stod jag i kö i 3 timmar för att sedan stå 1 halvmeter ifrån Håkanbråkan och få min kasse signerad!!!!



I maj startade kaoset utanför mitt hus...




Och ja juni, sommarlov och livet lever. Vad mer ska jag säga! :)

Såg att bloggaren Tinkerbella hade gjort en sån här liten halvtids-grej så ja tänkte att ja mä ville göra en. Den blev dock inte den finaste kanske för jag orkar inte sitta inne nu när dte är så sjukt fint väder, men ja här är väl höjdpunkterna av första halvan av 2013.

Nu ska jag dra till ett ställe och fota, hoppas eran tisdag har vart bra! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar