måndag 4 november 2013

SERIÖS

Nu var det måndag igen vilket innebär att det sköna höstlovet är över och min 7-veckors praktik har börjat. Dagen var bra, det kommer säkert bli 7 bra veckor trots att jag kanske hellre hade velat vara i skolan lite för att få träffa massa roligt folk. 
Nu är jag väldigt trött och nu sen jag kom hem har jag försökt få ordningar på alla hemuppgifter jag har från skolan. Måste verkligen göra upp en plan för att få gjort allt..sen ska jag försöka få in en körlektion snart också, hinna med 3 springrundor denna veckan och sen ska jag försöka få in lite fritid också om det går. Menmen, har man inte så mycket att göra så ordnar skolan det.


Fick ju faktiskt några bilder på mitt sanna jag igår också, inte ska man behöva vara seriös hela tiden! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar