måndag 30 december 2013

2013-OKTOBER-DECEMBER

 vi hade spexfoto i skolan//var på Skållared med Linnea//köpte mig ett telezooom//det blev höst och fina löv och färger//det blev storm//

 det blev advent och massa mys med alla ljusstakar//firade kusinen som fyllde 11//fick mig ett fuckcancer-armband//vann ett får-en del av den iaf//hade väldigt, väldigt mycket plugg// fotade//

virkade mig ett par raggisar//vi fick snö och bron blev klar//avslutade 6 veckors praktik och fick en fin precent//pyntade min fotovägg//firade jul med släkten//var på jul på Liseberg//


Detta året har gått såå sjukt fort, känns som att det va nyss jag stod i kyrkan tillsammans med massa fina människor och firade in 2013. Men detta året har vart hur bra som helst, är så tacksam för min familj och de finaste vännerna för att de har gjort detta året grymt. Men jag tror 2014 kommer bli minst lika bra!
Det är bara att vänta och se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar