onsdag 19 februari 2014

ONSDAG

googelbilder

Imorse gick jag upp halv 5 för att bege mig av till körskolan och vidare till Halmstad för att göra halkan.Och som jag tror de flesta är så va jag rätt nervös men fy va kul det va! Bromsa, svänga och väja på halka. Testa att krocka i 7km/h och sitta i en bil som snurrar runt. De va värt pengarna och den super tidiga morgonen!
 Förresten så körde jag 5:2 dieten idag. Eller nästan. Tills frukost åt jag bara lite musli, sen fick vi en halv fralla på halkan och väl i skolan åt jag en apelsin och lite godis. Men nu är jag hemma och jag har ätit mitt första riktigt mål för dagen. Fattar ni ens, jag gick upp halv 5 och och 14 timmar senare äter jag ett riktigt mål, inte okej!

Men dagen har vart fett bra men nu är jag galet trött så nu ska jag sova. Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar