fredag 23 maj 2014

EN HÄNDELSERIK DAG




Milda makaroner va det är varmt idag och det är bara maj, eller snart juni men detta är väl kanske så varmt det brukar vara i juli. Helt sjukt.

Idag åkte jag till skolan, började 8.15 och slutade den lektionen lite tidigare så slutade 9, sen trodde vi att vi skulle ha en svenskalektion och sen sluta för dagen vid 11 men det visade sig att läraren var sjuk så skoldagen slutade redan vid 9. Men som ni kanske vet har ja inte många bussar, nästa buss gick vid 1 men vi drog o kollade i affärer, åt hamburgare på Mandy´s, gick 14792 varv i skolan för att leta upp en nyckel som vi inte hittade och detta slutade med att jag bröt mig in i en liten brevlåda. Det var bara att stoppa in handen och vrida om låset inifrån, kommit fram till att jag ska bli tjuv då ja blir stor.
Sen åkte jag hem i en buss utan AC så det var väl kanske inte så kul, sen landade det typ en stor trädgren på busstaket och skrämde livet ur alla på bussen men den rullade bara på taket och flög sen ner i diket, ingen skada skedd vad jag vet ;)

Väl hemma blev jag så trött så ja la mig på gräsmattan i solen, så nu är jag nog 1 snäpp brunare. Lite åska fick vi också och tack o lov för det!!

Det va mö text men det va en händelserik dag. Nu äre helg och jag ska bara ta det lugnt, klippa gräset, sola och plugga lite! Hoppas ni får en fin helg, hare fett bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar