onsdag 1 april 2015

JAG TÄNKER ALLTID PÅ DIG I APRIL

Första april idag, Om jag blev lurad? Ja..

Imorse på tåget då vi nästan var framme vid hållplatsen vi skulle av säger konduktören i högtalaren: -vi måste stanna lite innan centralen och släppa av er för ett flygplan har landat på centralbron.
Alla på tåget blev helt förvirrade men sedan hördes konduktörens röst i högtalarna igen i högtalarna: - vill också påminna er om att det är 1 april idag. Ha en bra dag!
Och efter de fick hela tåget sig ett gott skratt...

Ja, det va la kul..! Hade en redovisning idag som gick bra, det va fint väder, ja gick på stan med fina vänner och hann med bussen på grund av en snäll människa som såg mig panikspringa o stoppade busschauffören. Nu har jag även tagit ett 5-dagars lov med undantag att jag måste sitta och skriva ihop en inlämning imorgon men sen är jag ledig några dagar vilket känns toppen!! Hoppas ni haft en fin dag och inte blivit allt för lurade! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar