tisdag 26 maj 2015

MÅLET ÄR NÄRA NU


Praktiken är avslutad vilket känns både tråkigt eftersom jag kommer sakna det men ändå skönt för att det är en lättnad att jag har klarat den och det har varit mcyket press och stress som är skönt att slippa. Nu har vi bara en schemalagd dag kvar sen är det lite hemmastudier och sen kör jag direkt på bredvidgång på sommarjobbet jag fått men den 9e juni tar jag lite sommarlov tills den 22e då jobbet startar. Ni anar inte hur skönt det ska bli med lediga dagar, sovmornar och tid för fritid!!

Dock verkar förkyldningsbasillerna lämna mig så får passa på att bli frisk nu innan jag är helt ledig så att jag verkligen kan njuta av det 100 %. Men hoppas ni har det fint och njuter av solen som äntligen är här då och då. Haree!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar