måndag 29 augusti 2016

MIN DAG I BILDER

Imorgon drar skolan igång igen så idag var min sista semesterdag. Jag har blandade känslor inför detta. Det känns på ett sätt roligt att komma tillbaka till skolan å träffa folk men denna senaste vecka som jag haft då jag bara har vart hemma å gjort saker som jag känner för har vart så skön. Dock har jag ju dagar då jag får vara hemma nu när skolan drar igång också så det blir väl bra!

Här kommer lite bilder från hur min dag har sett ut:

Jag började dagen med att se det senaste avsnittet av Den största dagen, ett sånt fint program verkligen!!

 Sen körde jag igång med ett litet träningspass med mitt nya träningsband som jag fick i födelsedagspresent. Jag älskar verkligen det! Den + bra musik fick mig verkligen att vakna och bli så peppad på denna dag. En perfekt start, lär dock inte kunna gå imorgon. Testade bandet lite i lördags då jag fick det å igår hade jag en kämpig dag kan jag säga er, att sitta å gå va en utmaning i sig!

 Sen satte jag mig för att förbereda lite inför skolan. Jag har bestämt mig för att piffa till min almanacka så att den blir väldigt peppande och rolig. Så jag gick igen schemat och lite hur denna kurs ska se ut. Jag lär dock få mer förståelse imorgon på kursintroduktionen!


 Som sagt. Färgglad, peppande, massa pynt och krumelurer. Visst ser den roligare ut??


Efter att jag hade ätit, hängt upp tvätt och diskat drog jag på mig varma kläder och drog ut på en cykeltur. Det är en sak jag gör nästan varje dag jag är ensam hemma. En timma tar det ungefär, en podcast i öronen och frisk luft. Underbart!

Nu känner jag mig redo för skoldagen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar