onsdag 15 mars 2017

EN LISTA

Just nu befinner jag mig på VFU i en förskoleklass och bloggen kommer därför inte i förstahand 
så här får ni en liten lista!
______________________________________________________________________________

1. Vem skrattade du sist med? 
Igår med Linnea, precis innan vi hade fått i oss mat..
2. När grät du senast och varför? 
Det va kanske till ett Arga snickarn-avsnitt. Klarar inte då människor som verkligen behöver hjälp får
det, så fint!
3. När kan du vara dig själv till 100 %? 
Men vänner och familj.

4. Tre saker du avskyr? 
Oliver, epa-traktorer och rasism/sexism
5. Hur är/var du i skolan? Kreativ, blyg och hjälpsam

6. Vad blir du stressad av? 
Att hamna bakom en epa-traktor på en krokig väg, panik. För mycket skolarbete på för kort tid.
7. Hur tror du att andra uppfattar dig? Glad och positiv, kanske lite överpositiv ibland.
8. Hur uppfattar du dig själv?
Glad och ansvarsfull 
9. En situation som du tycker är jobbig/pinsam? 
Att ringa till folk jag inte riktigt känner, tycker det är läskigt att bara ringa tills frissan.. 
10. Tre otippade saker om dig själv? Jag har vart pescetarian i snart ett år. Jag älskar att köra bil fort, men ansvarsfullt såklart. Jag är
konflikträdd och väljer mina strider väldigt noga,
11. När känner du dig som vackrast? 
När jag är solbränd och soltorkat hår
12. Något du funderar mycket över? Vädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar