fredag 2 juni 2017

SOMMAR

Mina planer för sommaren:Jag ska jobba mest hela sommaren, har dock en vecka ledigt där jag kommer gå på konsert. Sen ska jag även fotografera och servera på ett bröllop i slutet av sommaren, det är ungefär de bestämda planerna jag har. Annars hoppas jag på massa dagsutflykter och lata dagar på stranden!

Bästa sommarstället:HEMMA!! Har finns allt man kan önska sig!

Hur länge ska du vara ledig?Mitt sommarschema startar 22/6-18/8 och så har jag en vecka ledigt i juli.

Vad ser du mest fram emot?Håkan-konserten kommer antagligen bli guld men kvällsdopp med vänner slår ändå det mesta!


Vad kommer du köpa inför semestern?
Vill ha fler klänningar, sen har jag även planer på att köpa en ny kamera (!!!)

 Favoritsommardoft:
Nyklippt gräs, sommarregn och lukten av kossor eller hästar!

Hur kommer du att göra dig illa?Inget värre än uppkliade byggbett, rivsår från rakhyveln eller skrapsår hoppas jag verkligen.

Vad oroar du dig för? Att alla soliga dagar kommer infalla då jag jobbar, haha.

Hur kommer du minnas din semester sen i september?Förhoppningsvis har jag haft den bästa sommaren med massa minnen, glädje och tacksamhet!

Den ultimata sommardagen:
En ledig, varm och solig dag som spenderas vid sjön med vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar