måndag 10 december 2012

EN SÅN HÄR VECKA IGEN

Måndag igen och jag har än en gång gett mig in på vecka full av inlämningar, hemtentor, och massa tråk men det finns även lite kul som händer.
Idag när jag kom hem luktade det knäck i hela huset och mamma håller även på med ischoklad nu. Imorgon vankas det ännu mera julbak men denna gången med klassen, på lektionstid. Hur bra? På onsdag blir det julpyssel-eftermiddag med klassen och även detta på lektionstid. Julen äger!!!
Sen är det ju lucia på torsdag, förväntar mig ett lucia tåg på skolan men vi får se hur det går och sen i helgen blir det förhoppningsvis Liseberg eftersom att "stormen" som inte va så mycket till storm stoppade mig från att åka dit igår.

Idag fick ni ett liten text-inlägg eftersom att jag inte har tid eller ork att fota och redigera bilder. Men  måste jag skriva klart en hemtenta så att jag kan duscha och bara ha en skön kväll.
Imorgon blir det nog lite julfika efter skolan, mys!

Harre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar