fredag 14 december 2012

SISTA FREDAGEN 2012

Hejsan! Skoldagen har vart bra som vanligt!
Vi kollade på film på engelskan (eller han bara se 1 halvtimma för det tog 1 timma att sätta på den...), byggde klart vårt fantastiskt fina pepparkakshus, lekte massa lekar på idrotten, kollade på världens tråkigaste film på religionen och sen sprang jag och alice till bussen och åkte in till Kinna för att uträtta lite ärenden och så lyckades vi missa halv 4 bussen så vi satte oss vid donken och käkade lite och sen kom vi med halv 5 bussen!
Nu är jag hemma, jätte trött och vill helst bara sova. Men just nu går Musikhjälpen i bakgrunden och snart får jag väl slänga i mig något ätbart och bara ta det lugnt ikväll!

På torsdag slutar vi skolan så detta betyder att vi aldrig mer behöver gå i skolan på en fredag detta året. Sjukt, vi började ju nyss!
Men nu ska jag dra, hoppas er dag vart bäst! :)



Ååh, dör! Världens sötaste unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar