måndag 18 februari 2013

LITE OM MIG


  1. Jag försöker att alltid va glad o possitiv!
  2. JAG ÄLSKAR TE! Speciellt gamla söder!
  3. Jag hatar att flyga men ändå har jag gjort det rätt många gånger.
  4. Håkan är en artist jag VERKLIGEN gillar!
  5. Disney äger!
  6. Den måste läsken är jul/påskmust!
  7. Jag stavara mitt namn med C inte K!!!
  8. Jag är en björk!
  9. Bakpotatis med kycklingröra är min favoriträtt, speciellt mammas!
  10. Jag lyssnar alltid på musik då jag åker till skolan.
  11. Jag älskar att bada, finns inget bättre på sommaren!
  12. Mina vänner är bland det finaste jag har, ni är bäst!!
  13. Shopping är kul!
  14. Jag åker buss 80 minuter varje skoldag...
  15. Jag äger en Nikon d5100
  16. JAG HATAR SLASK!
  17. Jag har gått i badminton.
  18. Jag tycker inte vatten är gott.
  19. Klarar inte av att vara i samma rum som sur strömming, det är den värsta stanken!
  20. Jag har en katt!
  21. Rödbetssallad är nästan det enda jag äter på julbordet.
  22. Jag har nästan alltid raggisar under höst och vinter-halvåret!
  23. Jag har en mobil men den ligger mest o sover.
  24. Jag bor på landet, vilket jag älskar!!
  25. Jag gillar marknader, speciellt skållareds!

    JAG HADE TRÅKIGT, SÅHÄR KAN DET GÅ DÅ
    ALLA BILDER ÄR FRÅN GOOGLE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar