söndag 11 augusti 2013

BACK TO SCHOOL TAG

  1. Vilken klass ska du börja?
    - Jag ska börja i 3e året på gymnasiet
  2. Vilken dag börjar du?
    -Jag börjar den 21e
  3. Hade du läxor under sommaren?
    -Ja, vi skulle bada, äta glass, vara med vänner och ha kul!
  4. Vad ska du ha på dej på din första skoldag?
    -Jadu, inget jag direkt planerar men det beror väl lite på vädret
  5. När vaknar och lägger du dej på skoldagar?
    -Jag lägger mig kanske runt 10 men då läser jag oftast och kanske grejer lite med mobilen så jag somnar kanske inte förrens närmare 11. Sen ringer klockan 6.15 på morgonen och jag släpar mig upp vid 6.30
  6. Vad är stressigast med skolan?
    -När det blir för mycket att göra, för många läxor, prov och inlämningar på samma gång.
  7. Längtar du tills skolan?
    -Detta är faktiskt första året jag inte längtar tills skolan all
  8. Vad längtar du mest till?
    -Vännerna såklart! Och även kökets frallor och kycklingsallad!!
  9. Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
    -Att köpa in nya saker som almanacka te.x.
  10. Kommer du ha ryggsäck eller annan väska?
    -Båda. Jag har en ryggsäck och även tygkassar som jag använder, det beror lite på hur mcyket jag ska ha med mig till/från skolan osv.

    Jag taggar alla som läser detta o har en blogg att göra denna också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar