söndag 18 augusti 2013

DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT

Nu börjar den sista helgen av detta sommarlovet att lida mot sitt slut och på onsdag börjar allvaret igen. De dagarna jag bara sitter hemma och gör ingenting känner ja att det kommer bli skönt att komma tillbaka till skolan och ha något att göra och få träffa alla. Men ändå känner jag hur skönt det vart men ledighet, då man bara kan göra precis vad man vill. Men efter sommarlov kommer ju skola, som vi alla vet och så är det bara och när ja väl kommit till skolan tror ja att allt kommer bli fett bra!

Detta sommarlovet har iallafall vart hur grymt som helst, det bästa på länge faktiskt och vädret kan man ju inte klaga över!
Men nu ska jag ta vara på de två sist sommarlovsdagarna, hoppas på lite sol och så tänkte jag även fixa ett inlägg med massa bilder från sommaren, som en sammanfattning.

Hoppas ni haft en fin dag och oavsett om ni börjar skolan imorgon eller en annan dag denna kommande vecka så hoppas jag att ni får en grym vecka och lycka till till er alla som börjar i en ny klass och skola! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar