onsdag 16 oktober 2013

FULLT UPP

Prov, inlämninhar, förberedelser inför apl, redovisningar, jobb, körlektioner, rullstolsdag, föreläsningar och mindre läxor är vad som ligger framför mig. Det är bara onsdag och jag är redan död. Men det kommer hända roliga saker med. På lördag är det Skållareds marten och sen är det lov snart också och skolan är faktiskt riktigt kul om man bortser från de jobbiga lektionerna. Och imorgon ska äntligen vår nya matsal invigas och vi får varm mat igen, hurra!!


Idag har jag gått i solan från 12.45-15.40 och sen jobb mellan 17.00-20.00 Förmiddagen var super kul, vi bara flummade runt hela tiden men sen gick flummet över till trötthet och på jobbet var jag super trött. Men ungarna är super söta och det är verkligen kul att jobba lite då och då. Imorgon har jag sovmorgon men skoldagen kommer bli hektisk eftersom att vi har rätt mö att göra, men det ska väl gå det mä!
Hoppas ni haft en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar