onsdag 23 oktober 2013

KORT MEN BRA DAG!

Idag va jag i skolan 9.40 för att ha en körlektion 10.20-11.20. Sen åt jag och Linnea lite smarrig lunch och efter det gick vi runt och snackade med lite politiker. Det enda vi skulle gjort i skolan idag va att sitta på en debatt mellan 1-2 men jag könde inte för att sitta på den debatten och sen behöva sitta ensam i skolan och vänta 2 timmar på nästa buss så jag åkte hem vid 1 istället, busigt!
Väl hemma har jag pluggat, cuklat in till byn och hängt med lite vänner och nu sitter jag nerbäddad i min säng, tröttare än tröttast och funderar på att plugga lite mer.
Men om 2 dagar är det välbehövliga lovet här, känns som att det va evigheter sen vi hade lov och det va det kanske. 

Hoppas ni har haft en fin dag och kanske gjort lite vettigare saker än va ja gjort. Hare bäst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar