fredag 16 januari 2015

SAKNAR SOMMAREN

Jag är en av få som verkligen älskar vintern, men det jag gillar med vintern är snön. Nu när det inte har vart nå ordentlig vinter kan jag inte låta bli att längta till sommaren. Vill bli brun, sola, bada, slippa alla tjock kläder och bara njuta av värmen.

Men än så länge får jag drömma mig bort och leva i nuet, vilket är kyla, regn och storm. Men det finns väl bra sidor av detta skitvädret också, de är ju mö mysigare att krypa ner under en filt med te! :)

Idag har jag haft en redigt jobbig tenta, vart hos L en stund och eftermiddagens spenderade jag i sängen. Har även 4 dagar fria från allt som har med skola att göra. Höstterminen är slut och på onsdag börjat vårterminen så nu ska jag njuta av mitt lilla lov! :)
Ha en fin helg!!

victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar