onsdag 28 januari 2015

TJUGOÅTTONDE JANUARI





 Idag har jag vart hemma. Började dagen med en liten sovmorgon följt av lite fruktsallad framför Arga snickarn VIP. Sen drog jag ut på en lång och jobbig springrunda in till byn för att sedan ta med cykeln och cykla hem. Väl hemma tog jag mig en dusch och sen var det dags för plugget. Det gick bra, trodde det var en jobbig uppgift men nu har jag fått koll på vad som ska göras så den ska jag göra klart imorgon.
Vid 2 tiden tgo jag lunchpaus och efter det bakade jag lite havreflarn. När klockan började närma sig halv 4 och kakorna stod i ugnen fick jag lite panik för jag hade tänkt att mamma skulle komma hem som vanligt så jag kunde ta bilen till frissan. Men hon var ute på äventyr så jag fick kasta mig på cykeln och cykla in till frissan, lite stressigt men jag kom fram precis i tid. Så nu är jag korthårig men mitt hår är så fräscht nu så det får väl va lite kort en stund!

Hoppas ni haft en underbar dag, kram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar