lördag 6 juni 2015

EN GLÄDJENS DAG

Igår var inte bara årets första sommardag utan även Varbergs skolors tur att ta studenten. Jag & Linnea tog bilen ner för att vara med när Ronja och Emma sprang ut från LBS. De hade kanske världens minsta utspring men glädjen och lyckan var på topp ändå.





Efter att alla hade sprungit ut från LBS följde jag & Linnea strömmen och hamnade på Peder skrivares utspring. Där stod vi mitt i klumpen och trängdes medans solen stekte på.







Efter det samlades både LBS och Peder Skrivare för att åka flak runt staden.









När flaken åkte iväg begav vi oss mot bilen igen för att åka hem. Ni anar inte hur trött jag var, hur ont i fötterna jag hade och hur röda mina axlar var av solen men oj vilken bra dag!!!
Vi tog oss hem, jag och Felizia pausade lite hemma för att sen bege oss mot Emma och Ronjas studentfest. Där vi fick god mat, efterrätt, mycket skratt och glädje.

Nu har två av världens finaste tjejer tagit studenten, de är bäst och jag önskar dem all lycka i framtiden!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar