lördag 13 juni 2015

GÅRDAGEN









Gårdagen startade tidigt för min del. Klockan 7.14 vaknade jag av att målarna ställde upp ställningar några meter från där jag sov..härligt. Sen börja de slipa och banka, dock kommer vårat hus bli såå fint när det är färdigmålat!!

På eftermiddagen drog jag till en strand för att picknicka med L & D. Vi åt, badade och hade det rätt bra i sommarvärmen. Senare på kvällen drog jag till en annan strand med andra vänner och tg en kvällsdopp, äntligen kan man bada!!

Låg även uppe sent eftersom att Fallet med Lisa eskalerade rätt mycket och strax efter midnatt fick vi reda på att hon hade hittats död. När sånt är händer vill jag helst bara flytta från denna planet. Att man inte ens ska vara ute själv utan att man kan bli kidnappad och mördad. Att behöva vara rädd och undvika att vara ute själv, det är hemskt.
En tjej, 17 år med hela livet framför sig. Idag går mina tankar till hennes familj, vänner och släkt. Vila i frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar