tisdag 25 oktober 2016

10 SNABBA

Vilket land skulle du vilja besöka?
Det hade vart magisk att ta med kameran till ett varmt land med ljusblått vatten och vita stränder. Men å andra sidan hade det vart otroligt roligt att ta med kameran till en stor stad med mäktiga byggnader.

Vill du gifta dig?
Ja, det har jag velat sen jag var väldigt liten!!

Shoppa skor eller väskor?
Skor tror jag, det är i alla fall det jag köper mest. Skor och tygväskor.

Vilket årstid är din favorit?
Denna frågan är så svår. Jag ser fördelar och nackdelar med alla årstider. Just nu älskar jag hösten med alla färger och kylan som smyger sig på. Jag längtar dock ihjäl mig efter vintern. Men då dessa kalla årstider har pågått ett tag längtar jag efter våren sommaren och värmen. Alla årstider har sitt glitter skulle jag säga!

Vad kommer bli ditt nästa inköp?
En omgång påfyllning av mitt busskort skulle jag tro, sen är jag ruinerad.

Vad faller du för hos killar?
En vänlig själ med ett leende på läpparna är tipptopp!

Om du fick äta samma sötsak varje dag, vad skulle det va?
Är popcorn en sötsak eller äre en grönsak? Något surt kanske.

Har du en hemlig talang?
Något jag har insett på senare tid är att jag verkar vara väldigt bra på att laga mobiler, min pappa kommer till mig då hans mobil krånglar.

Vad vill du dricka varje morgon?
Drömmen vore en kopp te men jag värderar sömnen högre på skoldagar då då räcker det fint med lite mjölk.

Mitt senaste inköp?
Godis och ett rosa band. Bra inköp om jag får säga det själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar