söndag 23 oktober 2016

IDAG MINNS VI MIN 18 ÅRSDAG








Efter en skoldag som avslutades med en fika som mina vänner bjöd på lämnade de mig ensamma för att vänta på bussen. Väl i bussen mötte jag Annie som bjöd mig på kinderchoklad och hängde sedan med hem för att hämta sitt kvarglömda paraply.

Då jag kom hem såg jag Alice i mitt rum. Tyckte inte det var så konstigt då Annie var med mig och jag tänkte bara att de skulle åka hem tillsammans. Men då jag skulle öppna dörren till mitt rum för att se vad Alice höll på med möttes jag av en drös vänner. Mest chockad blev jag då jag såg mina vänner som någon timma tidigare hade lämnat mig för att de hade så brått till andra viktigheter.

Då chocken hade lagt sig åt vi pizza, tårta och andra godsaker. Sikken dag jag fick sikka underbara vänner jag har. Denna dag glömmer jag aldrig. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar