fredag 11 november 2016

EN LÄTTNAD

Minns ni i september då jag snackade om att vi höll på med en teater i skolan? Direkt efter den hade vi en tentavecka, som vi för övrigt fick tillbaka nu i veckan, och den är godkänd och klar för min del!! Sen var det dags för praktik. Efter de två praktikveckorna var det dags att sätta igång med projektarbetet, detta var 3 veckor sen och idag hade vi opponering och examinering. Det har vart tre veckor med blandade känslor. Vissa dagar flöt allt på hur bra som helst och ibland satt vi fast och kom igen vart. Det har vart stressigt och jobbigt både för kropp och knopp. Därför är jag så otroligt stolt över mig själv och min partner in crime att vi idag fick vårt arbete godkänt!

På måndag börjar en ny delkurs, den lär bli rätt tuff också men just nu känns det som att jag gått igenom den värsta delen av min utbildning. (ta i trä!!) Allt har vart roligt egentligen, teatern var hur kul som helst att göra men allt har gått i ett, och stressen har påverkat väldigt mycket.

Nu ska jag i alla fall ta helg och jag ska faktiskt jobba denna helgen. Kanske känns som en dum ide när jag äntligen kan släppa skola och ta helt ledigt. Men jag har saknat att jobba så mycket så det ska bara bli roligt och jag lär hinna ta vara på helgen lite också!
Hoppas ni får en fin helg! :)
Jag och min partner i crime firade med att äta chokladbollar då vi hade fått vårt betyg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar