torsdag 28 december 2017

ÅRSRESUMÉ - JANUARI TILL MARS


I januari bjöd på snö, frost men också riktigt soliga och fina dagar, som vanligt. Jag hängde mycket i skolan och vi hade en otroligt rolig kurs som handlade om naturvetenskap och teknik. Det var så roligt och vi fick vara riktigt kreativa. Jag pausade mitt tentaplugg med att fota min otroligt fina och stora rosa tröja som jag införskaffat mig. Sen gav jag mig på och virka en barntröja-inte den finaste men va gör väl det. Lite jobb fick jag in mellan skolan också!


Trots att jag hade haft en photoshoot istället för att tentaplugga klarade jag tentan och det firade vi treditionsenligt med en fika på stan. Februarivädret var som vanligt, ena dagen sken solen och värmde de små vårblommorna som orkat upp. Men nästa dag låg de begravda under ett lager snö. Tur att våra blommor klarar vädrets humörsvängningar. 

I mars började jag intressera mig för att fotografera fotbollsmatcher. Mitt telezoom objektiv låg och dammade och jag kände för att göra något med det. Detta blev ett större intresse under året och nu ser jag fram emot att vårsäsongen ska starta igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar