söndag 31 december 2017

ÅRSRESUMÉ- OKTOBER TILL DECMBER

I oktober förvandlades lövens gröna blad till orange och gult. Jag tog fram virknålen igen, spelade tennis i byn, var på gekås med vänner och tog en promenad på hyltenäs kulle.

 I november kom frosten, ni vet nog hur jag blir då morgonsolens stålar når frosten. Det skapas magi, där av ganska mycket frostbilder. Kusinen fyllde år så det stod kalas på schemat och skolan flöt på som vanligt.

Tänk, det var nyss november och snart är december över. Första advent byggde vi pepparkakshus, en supermysig dag med ett fint resultat. Snön kom och försvann en dag innan julafton men då den var här var jag i extas. Det var så vackert! Julen kom och gick även den men julafton 2017 var absolut en fin dag, trots att regnet öste ner hela dagen.


Nu är det snart 2018. 
2017 har vart ett superbra år, med både toppar och dalar. Jag har fått spendera det med vänner och familj. Prövat mycket nytt, upplevt nytt, njutit och tagit vara på dagar.
2018 slutar jag skolan och börjar jobba istället, det blir mycket nytt men förhoppningsvis massa nya roliga upplevelser. Vi får se vad mer 2018 har att bjuda på men vad jag vet är att kameran kommer fortsätta hänga med mig vad jag än går och spara på fina minnen.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar