onsdag 30 januari 2013

JAG VET INTE VEM JAG ÄR MEN JAG VET ATT JAG ÄR DIN

Skoladagen var  helt okej, vi producerade film eller kanske mer bildspel, åt köttbullar och gjorde saltdeg.
Kom hem vid 4 som alltid och sen dess har jag hunnit med mycket, jag har:

Bakat en liten kaka...


Slängt upp Titus på min garderob för att han var så jobbig men sen blev han galen så då var jag tvungen att släppa ner honom på grund av fallrisk...


Städat mina garderober, äntligen...


och då man städar kan man lyssla på håkan-bråkan!


Förövrigt såg jag ut såhär idag, fast inte längre för jag har även hunnit duscha och nu sitter jag i min säng med mina fian filt i myskläder och ska kolla lite hollywoodfruar. 



Imorgon är det sovmorgon och sen får jag finbesök efter skolan! Hare bäst, flodhäst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar