onsdag 2 januari 2013

NYÅRSLÄGRET


bilderna suger, ja!

Okej, mina vänner! Nu ska jag berätta för er att jag har vart på ett nyårsläger som har huuuur grymt som helst! Är hemma nu och jag vill bara tillbaks, tillbaks till alla underbara människor, atmosfären, glädjen, kärleken, alla skratt och leenden, lekarna, mötena, lovsångerna, ja ALLT!
Men det är skönt att vara hemma och få sova, tror jag kan ha sovit 25 timmar under 5 dygn då jag enegtligen behöver sova runt 40 timmar..ligger lite efter känner ja men man han inte riktigt med att sova. Kameran fick inte hänga med så mycket och då det hände något speciellt och inte kmeran var i närheten fick jag använda mobilen vilket resulterade i kassa bilder. Men vad gör det, allt var så bra och jag kommer aldrig glömma dessa dagar tillsammans med så skönt folk och Gud! :D

HOPPAS NI HADE ETT FINT NYÅR, OCH HEJ 2013 FÖRRESTEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar