torsdag 22 oktober 2015

3 SAKER

                                                                   3 saker jag borde
-plugga
 -städa
-klippa håret 

3 saker jag gillar
-julen
-popcorn
-katter

3 saker jag inte gillar
-all ondska som finns i världen just nu
-oliver
-när människor blir sura för ingenting

3 saker jag vill
-ha lite semester, en paus från allt
-shoppa
-fotografera i en magisk höstsol

3 saker jag blir stressad av
-skolan
-när mitt rum är stökigt
-då bussen är sen

3 saker som gör mig lugn
-att vara ute och fotografera
-katter
-te

3 saker jag ser fram emot
-julen (!!!)
-då jag ska till london (!!!)
-håkan på ullevi (!!!)
                                       
                             
denna veckan är fullproppad av saker och då jag kommer hem är jag supertrött så bloggandet kommer inte i första hand tyvärr. Dock är veckan snart över, en dag kvar och sen kommer jag bli mer aktiv här så håll ut! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar