söndag 18 oktober 2015

EN SÖNDAGSMORGON


Igår var jag först på marknad i grannbyn och sen åkte vi vidare till Ikea. Har verkligen velat åka dit jättelänge så det va superkul, fick köpt lite smått å gott också. Sen sålde de biljetter till Håkan Hellströms konsert i sommar igår också å efter att ha stått i kö i nästan 3 timmar visade det att de satte in en extra konsert och då kom systers kompis in och kunde fixa biljetter till mig o en kompis precis innan de tog slut. Höll på å svimma på Ikea...ni anar inte hur glad jag är. Jag ska alltså se Håkan den 5e juni!!! AHHHH

Idag har jag jobbat 10-16 och nu försöker jag njuta av de sista timmarna av helgen. Varför går helgen så fort? Men imorgon börjar en ny vecka och en skolvecka går faktiskt nästan lika fort som helgen så jag hoppas denna veckan svishar förbi så att det snart är helg och sen liiite höstlov! haree

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar