söndag 17 januari 2016

EN HELG I TOPPKLASS


Ser ni den lilla inbuktningen bredvid den svarta pricken (pappa) längst bort på bilden? Där brukar vi bada så ni förstår ju hur långt ut man kunde åka, tjohoo!

Nu är det inte många timmar kvar av denna helg och imorgon ska jag hoppa in i en ny kurs. Men denna helg har verkligen gett mig energi och jag känner verkligen att jag fått ut mycket av dessa dagar.

 Igår jobbade jag, en riktigt rolig arbetsdag faktiskt, dock var väglaget sämst då det låg is på vägen samtidigt som det snöade hela dagen. Men jag klarade mig från att inte hamna i diket. Idag var vi vid sjön i flera timmar och bara åka massor av skidskor. Isen var 20 cm (!!!!) och vi kunde åka över halva sjön, förstår ni hur najs?? Sååå härligt!

Nu ska jag fläta håret sen ska jag nog sova, det tar på krafterna att åka skidskor i flera timmar!
Hoppas ni får en fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar