onsdag 27 januari 2016

SJUKLING

Såhär fint är det inte längre. Det töar och endast vallarna från plogningen är kvar...

I måndags fick min syster feber och igår var det min tur. Idag är den nog borta men min hals är helt död, känns som jag har ett rivjärn i halsen och rösten fungerar inte. Hade en dag i skolan denna veckan, vilket var idag men det fick bli en hemmadag och det ser nog ut och fortsätta veckan ut.

Jag blir väldigt sällan sjuk, de senaste åren har jag bara vart ordentligt sjuk en gång om året. Får ofta feber vilket tar väldigt hårt på mig och jag blir mer eller mindre sängliggandes.  Något som också besökt mig de senaste åren är halsfluss eller en lättare släng av det och det hoppas jag verkligen inte jag är på väg att få nu för det suger verkligen!!

Men nu ska jag fortsätta vila och dricka te, hoppas ni är friska och pigga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar