söndag 14 februari 2016

EN SÖNDAG



De senaste dagarna har det vart fina vårdagar. Solen lysen men minusgraderna är många så snön ligger kvar på marken där solen inte riktigt når.

Idag har jag min första helt lediga dag denna veckan. Inget planerat och inga måsten. Igår jobbade jag hela dagen och efter mello somnade jag snabbt och vakande tidigt i morse. Under förmiddagen tvingade min syster ut mig för att kuta - något hon kommer ångra då hon händer med mig på gymmet i veckan. Sen kom min bror över på lite middag och nu är jag helt slut, får man sova snart?

Vecka 7 har kommunen lov här och jag har bara en dag i skolan. Ni anar inte hur skönt det ska bli, lämnar en hektisk vecka bakom mig och har en lugn vecka framför mig, dock men ganska mycket tentaplugg.

Hoppas ni har en fin dag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar