söndag 7 februari 2016

UF - MÄSSA OCH MELLOMYS

Gårdagen får 10/10. Vi startade dagen med lite Uf-mässa där min syster och hennes vänner bland annat visade upp sitt företag. Jag köpte det dem sålde vilket var ett earphone-case och även ett armband från ett annat företag.

Sen drog jag, Danii och Linnea vidare till Danii och hennes familjs sommarstuga för att kolla in den och sen åkte vi en bit till för att kolla läget vid Lygnen. Det var kallt, blåsitoch regnigt så jag måste nog säga att den platsen är mysigare på sommaren. Vi blev även jagade av en megastor svan, det var så läskigt!!

Efter vårt äventyr i Sätila drog vi till affären för att köpa lite mat och sen vidare hem till Danii för att laga maten, den blev såå god-älskar veganska nuggets!!

Och här gick det lite utför kan man säga. Efter maten fick Danii en ide att vi skulle klippa hennes hår så det gjorde vi. Vi är inga proffs men jag skulle nog ändå våga säga att slutresultatet blev rätt bra. Kvällen avslutades sen med lite mellomys. EN SÅ MYSIG DAG!!











Idag ska jag bara ha en lugn dag sen blir det några timmars jobb ikväll. Hoppas ni får en fin dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar