måndag 11 mars 2013

HEJ, VILKEN UNDERBAR DAG DET ÄR!



Hejsansvejsan!
Studeidag idag som sagt, jag hade planerat att jag skulle plugga men det har jag dock inte haft tid med.
PÅ förmiddagen åkte jag, mamma, syster och grannen ner till Älvsereds Shoppingcenter, det va 50% på allt men hittade dock bra tuggummi och halstabletter.
Sen åkte vi hem och käkade och efter det åkte jag och syster ner till tolken, fota lite och så. Sen sen kom Alice och Annie och vi stack ner till svansjövallen o lirade lite boll och sen tog vi en promenad runt i sju strömmar. Och nu har jag även vart en sväng till team sportia för det va någon klubbdag eller något med fotbollen, jag vet inte och såvidare kul vare inte heller.

Egentligen skulle jag gärna haft mer ledigt men vem lyssnar på en liten jäntunge, så imorgon blir det APL och det får väl gå, sånt är livet. Nu ska jag i alla fall fixa lite kvällsfika (det blev inget eftermiddagsfika för min del eftersom att vi va ute mellan 14-18.00) och sätta mig framför tv:n.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar