fredag 29 mars 2013

PÅVÄG MOT BÄTTRE TIDER

Febern är borta och halsen börjar bli bättre och ni anar inte hur skönt det va att kunna gå upp ur sängen efter att ha legat där förlamad i 2 dagar och sen kunna duscha av alla skit och äta en riktigt frukost! Helt underbart! Jag överlevde och idag är det långfredag vilket innebär att det tradionella ankracet är idag inne i byn. Tror jag i alla fall åker in dit en stund, det beror på hur bra jag mår men jag vill verkligen!
Igår vare skärtorsdagen och det innebär att skolan min syster går i arrangerar Påskkul vilket är typ en komochkollapåvåranskola-dag (den som blev bäst i mark, ni vet)
Och då vann min syster en supersöt uggla som såklart får flytta in i mitt rum. Alla ugglor är välkomna att bo i mitt rum men dock bara de icke levande eftersom att det skulle bli rätt jobbigt med levande ugglor i rummet. Speciellt då de är vakna då jag ska sova och de skulle nog hacka hål i min vägg eftersom att det är där mössen bor så de kan nog bli rätt jobbigt. Men de får mer än gärna bo i min skog!

   Hoppas eran påskhelg blir bättre än bäst och glöm inte att äta så mycket godis så att ni spricker.

Glad Påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar