onsdag 13 mars 2013

VAD JAG BRYR MIG OM NU ÄR ATT FÅ DEJ UR SKALLEN.




Jaha! Igårkväll sa min mobil att det snöade ute och jag sprang och kollade och den hade rätt. Och när jag vaknade i morse va hela världen vit, och först tyckte jag det var mö trots att det bara va 1 mm men sen då jag kom till jobbet fick jag reda på att de i Horred hade fått 1 dm, haha stackarna!
Men nu snöar det på riktigt mycket och jag kan ju säga att det va inte den roliagste cykelturen jag fick, motvind och isande snö.
Jag som verkligen va taggad inför våren nu, hade köpt vårskor, tagit fram vårjacka och till och med vårblommorna hade kommit upp och så händer detta. Livet bjuder verkligen på överraskningar och jag tycker vädret står för rätt många av dem.

Nu har jag iallafall fikat lite och jag funderar på om jag ska göra idrottsläxan idag eller imorgon. Är jätte trött idag men lär va ännu tröttare imorgon. Så får väl slänga ihop något idag då!
Harre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar