onsdag 2 december 2015

LUCKA 2 - ÅRETS JULKALENDER OCH MIN FAVORIT


Igår började årets julkalender på SVT och i denna lucka tänkte jag dela med mig av min första reaktion och även min favoritjulkalender genom tiderna!

Årets julkalender heter Tusen år till julafton och som jag fattat det så kommer det vara som en historialektion. Och efter att ha sett ett avsnitt skulle jag nog säga att det kan bli en bra julkalender.  Eller vet inte om jag kan kalla det för julkalender för den är ju inte nå dugg julig än i alla fall så jag håller tummarna på att den blir det närmare julafton!
Tycker den lilla ungen i familjen är såå söt, henne diggar jag. Men det återstår att se hur många skumtomtar denna kalender får av mig men jag ska kolla varje dag för sånt gör man bara! 


Min absoluta favoritjulkalender genom tiderna är såklart Mysteriet på Greveholm, dock har jag bara sett den i efterhand men det räknas. Men gissa om jag blev glad då det visade sig att det skulle komma en säsong 2, Mysteriet på Greveholm-Grevens återkomst. Så bra verkligen! Har ni inte sett den så gör det, ni kommer inte bli besvikna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar